fredag, april 24

Friday I'm in love

Positivt
¤ Så var det fredag igen, veckorna bara rusar iväg.

¤ Solen skiner och det har nu varit över 10 grader varmt flera dagar på raken.

¤ Jag får sova på morgonen, Pep väcker som vanligt vid 06.00 men allt jag behöver säga är gå och lägg dig så somnar han fint om igen. I morse fick jag sova till 08.30. Vilket jag verkligen behövde.

¤ Pep har smått påbörjat sin förvanligt från ängel till hund. Det uppskattas av matten.

¤ Middag på restaurang med järngänget.

¤ Klubben känns mer och mer välkomnande.

¤ Lite pengar på kontot

¤ Ev en resa till Umeå inplanerad

¤ Några trevliga lägenheter ute som är betydligt billigare än den vi har just nu.

Negativt
¤ Glömmer alltid kameran när jag ska ut med hundarna

¤ Har inte bytt till sommardäck på bilen än plus att den måste tvättas.

¤ Pep har smått påbörjat sin förvanligt från ängel till hund. Det uppskattas inte alltid av matten.

Dagens konstiga för Pep
Grannen dammsög, som ni vet kan ju äldre människor vara lite övernitiska när det gäller städning och så även vår granne. De dammsuger ofta hela vår våning i trapphuset oxå. *skakar på huvudet* Vi har varit ute på en pinkning och Pep möts av en dammsugare i trapphuset. Mycket märkligt. Hemma bryr han sig inte det minsta, går heller till attack mot den djävlska sugmaksinen än att han flyr. Men i trapphuset ska de inte vara...

Dagens trevliga
Underbar skogspromenad och nu ett gäng trötta hundar.

Dagens bästa
Det är fredag och snart kommer min darligs hem och jag får rå om i två hela dagar...

Inga kommentarer:

Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: