torsdag, mars 19

Dos and dont's

När jag inte umgås med hundarna eller läser så stickar jag. Än så länge har Pep låtit mina stickningar vara i fred. Det är helt grymt bra för de ligger stickningar och nystan lite överallt här hemma. Ett par fingervantar till den annalkande våren.


Tidigare har mina hundar alltid fått leka inomhus. Men nu inser jag att det är slut med den saken. Igår åkte hallbordet i golvet och idag fick Ella sig en rejäl smäll in i skohyllan. Så pass att hon skakar och mår lite pyton.

Så lilla Pep nu är det nya regler som gäller. Leker med hundar det gör man ute från och med idag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken underbara vante på G. Duktiga du!!!
Leka bara ute, jo det vore nog något. Hmmm...
KRAM

Linda sa...

Haha, ja, ibland går det vilt till. Antingen sätter man lekförbud (förmodligen smartast) elelr så får man räkna med lite svinn. ^^

Jättefin vante, påminner mig om att jag behöver skaffa nya armvärmare...

Anonym sa...

Vad du är duktig!Jag skulle aldrig få iden att sticka fingervantar...

Och ambitiös med hundarna är du.
Själv vet jag inte när jag ska få t****n ur a****t!
Ska ta itu med det ikväll.Eller imorgon?...
Vi hörs.Camilla N.

Anonym sa...

Fina vantar , underbara färger.
Lekförbud har vi också inomhus utom då det är under ordnade former.
Vad härlig filmen i inlägget innan var , ni är jätteduktiga.
Trevlig helg

Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: