lördag, mars 28

Battle of the minds

Vilken dust vi haft. Pust jag är helt slut. Pep oxå misstänker jag då han ligger kvar hos husse och inte vid mina fötter.

Vi tog en liten uppfriskande kvällsprommis runt huset. Det är så trevligt att gå med Pep själv, jag är oftast helt lycklig när vi kommer in igen.

När vi kom in igen så blev det full rulle mellan bustanten och Peppen. Jag har alltså inte lyckats med att hålla min inte leka inomhus regel. Även solen har sina fläckar

Innan det går över styr fångar jag upp lillapep så att han får sitta i min famn och lugna ned sig. Det brukar inte vara något som helst problem. Men idag... suck och suck igen... han gnällde i 45 minuter. Tålamodsryggan kom väl till pass.

Efter 45 minuter var det jag som gick ut med segern. Härmed korar jag mig själv till segrare i tålamodsmästerskapet.

Därmed ska jag sätta mig och lyssna till det fantastiska Umeåbandet Tålamod. Mer passande musik för dagen finns nog inte.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Bra Anna :) När du känner att utmaningarna är för lätta där hemma så kan du komma hit och sitta vid vårat köksbord och träna vidare.

Misstänker att våra brudar också skulle vara rätt så kuliga också. Vi skulle kunna snacka strunt och äta lite gott. Vore nice :)

Ninna , Lilo o Stitch sa...

Hmm jaa , precis så har vi det också.....men en liten tröst är att det går bättre och bättre för varje gång.

Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: