fredag, mars 6

Äntligen fredag

Ja så var det fredag igen. Veckorna går så fort nu...

I vårt hus verkar det bara bo, knasiga småhundar som inte kan hantera andra hundar. Har inte tänkt på det förr då jag ju oxå har en knasig liten hund som inte kan hantera andra hundar. Men nu när jag springer ut med Pep titt som tätt så möter vi alla dessa hundar. Jag är helt allvarligt rädd att han ska bli hundrädd. De enda hundar han möter bortsett från Ella och Ixxi bara skäller på honom. Skitläskigt säger Pep som bara vill springa någon annanstans. Tänk om det kunde finnas några lugna trygga hundar som vi bara kunde passera i trapphuset utan en massa trassel.

Längtar till han fått sin spruta så att jag kan åka ut på klubbens träningar och sitta där och titta på lite hundar.

Idag har Pep varit och hälsat på husses arbetskamrater. De blev helt lyriska. Sötaste lilla Peppen.

3 kommentarer:

Jessica sa...

Jag och stor-ella kanske får komma och styra upp det lite i trapphuset så att det blir ordning där, det skulle uppskattas av Busbellan ;) Inte tror jag att det är någon fara, han kommer säkert att lära sig att världen är full av underbara hundar oxå :) Trevlig helg på er!

ellapix sa...

JAA! Kom och gör det! PolisElla får mer än gärna komma och berätta för alla dessa små bjäbbisar hur det ska vara. *ler*

BlackZone sa...

men han är ju sååå söt, vem kan inte älska honom??=)

Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: