tisdag, mars 3

Besiktigad och klar

Idag har Pep varit med på Bilprovningen. Det var ett återbesök så det tog inte ens fem minuter. Pep fick sitta kvar i buren och tyckte inte alls att det var konstigt att det kom in en främmande kille i bilen. Nu är han alltså besiktigad och klar.

När jag kom hem blev det full rulle. Märkte dock att Ixxi inte var helt med på noterna. Ville helst bara ligga vid mina fötter. Det brukar hon inte göra. Så jag borde ha sett signalerna. För helt plötsligt flyger hon upp från sin plats och bajsar. Stackars liten. Det var länge sedan nu men jag har varit lite slarvig med tabletterna så det är helt klart mitt fel inte hennes mages. Glömde här om dagen och glömde igår. Så nu måste det bli ordning på matten som ibland är lite för väl valpfixerad. Måste ju även ta hand om sjuklingen. Glömmer bort att hon är sjuk då hon är sitt vanliga glada jag. Får inte glömma *nyper mig själv i armen* Fy skäms!

När Pep vaknar till liv igen ska vi åka ut till Fårön för att rekognocera lite. Jag hoppas att det är skottat så att det går att parkera vid naturstigarna. Då blir det en härlig promenad i skogen. Ska försöka komma ihåg kameran.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ser fram emot bilder så nyp dig igen om du glömmer kameran. ;)

Anonym sa...

Ha ha ha jaa det är lätt att glömma omvärlden när det är fullt med valpludd i skallen =)

Anonym sa...

Åh hoppas du kom ihåg kameran och att det kommer bilder snart.

Läser om din träning och inser att jag är slarvig. Rosso och hela gänget rusar ut genom ytterdörren. Kan bero på att vi har inhängnad tomt. Man blir slarvig då.
Maten sitter han innan han blir serverad men springer sedan och kollar av de andra, men de vaktar så han får inget.

Återkommer och kollar om du har lagt ut bilder.
Ha en bra dag!

Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: