fredag, maj 8

Trevligheter för Pep

12/5 Sökkurs á tre träffar - Det ska bli otroligt spännande med tanke på att det inte var så länge sedan vi började. Plus att jag är nyfiken på instruktörens metoder. Kursen är gratis eller tja det beror på hur en ser på det. Deltagarna betalar genom att figga på två tävlingar. Det är ju bara kul så det ska inte vara något problem. Plus att min hund är så ung att jag inte har någon som helst tanke på att tävla själv.

7/6 utställning - valpklass. Det ska bli så intressant att se. Tycker det känns bättre att ställa en helt ofärdig valp. Kostar mindre om inte annat. En ofärdig unghund blir kostsammare, så sedan kommer jag att vänta tills han vuxit något så när klart.

26-28/6 Kennelläger. Vi ska valla för hela slanten och jag ser verkligen fram emot att få prova på. Det är ju helt nytt för mig. Sedan ska det så klart bli kul att träffa alla andra. Det blir mitt allra första kennelläger, yiiihaa!

4 kommentarer:

Mackan sa...

Mycket trevligheter på g. :)

Skönt att Ixxi mår bättre av cortisonet! Hoppas de hittar något som kan göra henne frisk!

Trevlig helg på er!
KRAM

Anonym sa...

vad spännande planer för lilla Pep! =)

Anonym sa...

isabelle

Terese & Trixa sa...

Ja här är det visst full fart som vanligt. Pep har det bra han. :)

Vart ska du ställa honom???
Ja alltså ställa ut... Hihihi...

Kram Terese

Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: