onsdag, maj 13

Jag & fyra till

Jag har blivit kallad på intervju!

Får jag det här jobbet flyttar Pep hem igen, oroa er inte. Han flyttar med mig, jobbet är nämligen i Ö-vik. Hej och hå, här går det undan. Ena dagen Piteå nästa Ö-vik. Men ö-vik är så mycket närmare till Umeå. Där vi båda vill bo. Så jag håller alla mina tummar och hoppas att ni håller dem med mig. Får jag det här jobbet kommer D att söka ett jobb som ligger ute i Umeå nu oxå. Då kommer vi bara att ha 10 mil mellan varandra. Det är ju inget!

Skuttar omkring på små moln. Tänk att jag blivit utvald! Av alla sökande så har de valt mig! Bara det känns ju helt sjukt bra!

4 kommentarer:

Jessica sa...

Lovar håller båda tummarna :)

Erika B sa...

Håller alla tummar och tår för dig!

Mackan sa...

Men var är min kommentar?!?!!?
Jag har ju kommenterat här för några dagar sedan!
Tänk om alla mina kommentarer som jag tror att jag har skrivit försvinner....
Anna! Jag brukar vara in här och kommentera.

Jag sa ju GRATTISSSSS!!!!!!!!!!! och att jag ska hålla tummarna för er! Nu kom jag in för att läsa hur det hade gått på intervjun.

Trevlig helg!
KRAM

Terese & Trixa sa...

Hur gick det, hur gick det???
Eller har du inte varit där ännu.
Vi håller alla tummar och tassar för att de inser att det är just dig de vill ha.

Ha en bra helg!

Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: