torsdag, maj 21

Så det kan gå

Världens smartaste Pepsson har slagit till igen!
Idag när jag tränade på stå, har börja sätta kommando på beteendet. Vi fjantade på som vanligt som vi gör när vi tränar. Vi busar och har roligt. Så mitt upp i allt så går han fot, inte för att vi tränat det utan för att det bara blev så och jag slänger ut ett stå och han stannar klockrent. Så nu behöver vi aldrig mer träna för nu har vi ett ställande undergång som är så fint så fint...

Eller hur, visst är det så det fungerar?

Nu ska vi ut med hundarna sedan blir det en repa på stan, jag ska köpa mig en träningsdagbok och en musmatta. Har jobbat allt för lite med targets och nu vill jag se hur hans targetöverföring fungerar. Så nu ska vi börja på riktigt med olika targetar. Har ju jobbat lite med hand och sticka förut men nu ska vi göra lite tass och nos på postit.

Tänk vad mycket jag har att se fram emot, så mycket vi ska lära oss och göra.

Inga kommentarer:

Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: