fredag, februari 27

Som fader som son

Utan att veta allt för mycket om Peps pappa Skippo så tycker jag att de har några drag som är lika. Eller drag och drag, kanske mer egenheter.

1. Pep stryker sig gärna, som en katt, mot ens ansikte. Precis som Skippo gjorde med mig på morgonen. Då visste jag ju inte riktigt vad det var, annat än att det var mysigt. Det är urmysig när Pep kommer upp i famnen och kelar med hela ens ansikte.

2. Han äter snö! Jag har tidigare inte haft någon hund som ätit snö. Men Pep verkligen tar tuggor. Precis som sin pappa.

Jag önskar att jag kände Skippo bättre för de verkar vara väldigt lika. Önskar även att jag kände Billie bättre så att jag kunde se hur de liknar varandra. Men jag deppar inte ihop för jag får säkert chans att träffa dem mer i framtiden.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi, jag kan bekräfta att du har rätt :)
Det är bara att du mailar och frågar om du undrar över något som Pep gör och om det kan komma från Skippedipp.
Ha en trevlig helg!
KRAM

Anonym sa...

Vad härligt att valparna har sin mamma och pappa i närheten och i bloggar , på så sätt kan vi få reda på var deras egenheter kommer ifrån, mjaa, eller vissa saker iallafall.Att stryka sig som en katt gör Lilo och många andra Pulisar jag känner , trodde det var bara Pulisar och katter som gjorde så , kul att höra =)
Trevlig helg

BlackZone sa...

du får gärna ringa mig imorgonkväll. kram isabelle & billie

Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: