tisdag, februari 10

Sierskan

Solen lyser. Jag myser. Får se om hundarna fryser...

Här om natten drömde jag vilken av valparna som skulle bli en del av vår familj. När jag vankade kände jag en viss förvåning för jag hade inte fått någon känsla från uppfödaren att den valpen skulle bo hos oss. Ni vet sånt där outtalat. Det outtalade var istället en annan valp.

När jag pratade med uppfödaren igår så berättade hon att hon ändrat sig och att den hund som mest troligt (inget är bestämt) kommer att flytta hem till oss är den hund som jag drömde om.

Gåshudsvarning.

Jag vet inte om det i slutändan betyder att den hunden flyttar hem till oss eller om jag bara drömde om att hon börjat fundera i andra banor. Läskigt var det i alla fall.

Vi har bestämt oss för Pep. Det ligger bäst på båda våra tungor så både husse och matte är nöjda.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättehäftigt med drömmen. Det var nog sant ska du se. ;)
KRAM

Vad vi längtar hörru...

Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: