fredag, februari 6

Tråkigheter

Bortsett från den lilla valpen som väntar på att få komma hem till oss vekar det som att en massa otur bara svävar runt en hela tiden. Så klart Ixxi och hennes mage. Men sedan så var det en av Black Zone's valpar ur en tidigare kull som lyckades springa ut på vägen och bli träffad av en bil. Som tur var klarade hon sig och efter lite operationer så ser det ut att gå vägen. Så har vi Rum som sprungit bort. Fy vad sånt är jobbigt. Jag sitter här vid datorn och känner det som att Ixxis jobbiga mage kanske inte är så illa i alla fall. Även om den har orsakat mig månader av oro och kommer att orsaka mig ytterligare månader av oro. Inte förrän jag vet säkert hur vi ska göra, leva på medicin eller inte, så kommer jag att känna mig lugn.

Hoppas att resten av året får vara fritt från tråkigheter.

Inga kommentarer:

Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: