måndag, februari 9

Bitande väder

Nu är det kallt igen. Runt -17 grader men idag var det ingen snöstorm i alla fall. Jag passade på att dra med tanterna ut på en 20 minuters runda i alla fall. Men uj uj, det går inte att ha dem lösa för de har helt och hållet tappat öronen. I alla fall så fort de vet att vi är påväg hemåt. De vill inte alls vara ute i kylan och springer som galna hemåt. Det är koppel helt klart koppel som gäller.

Ikväll såg jag för första gången på väldigt länge glöden i ögonen på min kära lilla Ixxi. Hon var sitt snabba positiva jag. Sådär så att hon kommer så fort jag säger I och så klart viftandes på svansen. Gissa om jag blir glad. Tycker hon har varit lite deppig i och med allt detta med magen. Jag hoppas att det betyder att hon är påväg tillbaka. Mitt söta lilla lakritstroll.

Inga kommentarer:

Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: