måndag, september 28

Livstecken

Vi har inte dött eller beslutat oss för att inte skriva så ofta, varken Pep eller jag. Det är bara det att jag tappat bort kameran och jag blir så frustrerad varje gång jag inte kan visa upp hur mysigt trevligt vi har det, mina tre busar och jag. Eller tja två busar och en filbunke...

Senast sagda om Pepson
"Men jag ser att han inte har bestämt sig för vilken färg han ska ha på ögonen."

Nu ska jag hacka upp lite köttbullar och så ska Pricken och jag gå ned i garaget och träna på framförgående och rutan. Det vill säga, till flasktarget och springa till musmatta. Det blir första gången vi gör båda vid samma tillfälle får se hur han sorterar.

2 kommentarer:

Mackan sa...

Intressant. Skriv hur det gick sen.

Terese,Trixa&Molly sa...

Spännande...

Jag vill oxå veta hur det gick.

Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: