måndag, september 14

Garage inte bara för bilar

Det fiffiga med att Ixxi får egen prommis är att jag då kan passa på och lägga ett spår åt Pepson.

Han är så kär, kan inte hålla sig borta. Ligger hon i soffan måste han ligga i soffan. Ligger hon i fotöljen ligger han precis under. Livet är lite jobbigt för honom nu...

Jag har äntligen kommit på varför det är så bra att ha ett stort garage under huset. Perfekt för kvälls träning, när det är mörkt ute. Vi har börjat träna på framförgåendet. Vi tycker båda två att det är riktigt roligt att träna på något helt nytt. Pep har förstått att han ska fram till targeten men vi är inte helt överens om hastigheten dit. Jag tycker snabb skritt och han tycker fortast möjligt. Tror det är därför vi har så roligt, vi måste brottas lite båda två.

Det är en fröjd att träna med honom. Jag njuter lika mycket varje gång.

Ps. ska försöka övertala Ixxis försäkringsbolag att en kastration gör henne friskare och därför borde vara något de går med på. Hon får alltid skov vid löp så jag tycker de borde tycka som jag...

1 kommentar:

Ninna&Lilo&Stitch sa...

Garage o P-hus är toppenställen att träna på , förra vintern tränade vi på Parketten i stan då snön vräkte ner som värst.

Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: