torsdag, augusti 27

Lekande lätt

Eller tja kanske inte, men jag måste i alla fall hoppa och skutta lite av glädje. För nu bubblar det över.

I morse när vi hade en liten leksejour så kom Pepson till mig med bollen fyra gånger. Kom fram och ställde sig framför mig och höll bollen i munnen i och för sig. Vilket framsteg! Kanske kanske börjar han se mig som en bra lekresurs :)

Jag fick sticka fram handen och ta bollen av honom utan att han böjde sig bort eller backade iväg.

Stoltaste matten ever!

Har köpt sånadär bollar som du hade Jessica, nu tuggas den nästan inte alls på...

4 kommentarer:

Erika B sa...

Vad är det för boll?? Har en tuggare här hemma jag med :-).

ellapix sa...

Den är gjord av något slags gummi med hål i för att stoppa gotta i tror jag. Den är slitstark och går inte att ha sönder i första taget. Inte som tennisbollar...

Plus att den låter fint när jag rullar och studsar den i golvet.

Mackan sa...

Vad kul! Heja! Lek på.

Haha, skrattade åt vad folk sagt om din fina fläckiga hund. Jag får också höra sånt, eller rättare sagt skippo. Han sa till hundprataren att han visste att han var fin men hade otäcka ögon för folk reagerade så när de tittade i hans ögon. Han undrade vad det var för fel på ögonen. Kanske därför han tittar bort och ser blyg ut, för att inte stöta sig med folk..

Åh vad rosso hade behövt gå på lopppis. Han är urjobbig att gå med nu när vi har börjat GÅ med benmanschetter. haha, nyttigt för oss båda.

Ha en fin helg!
KRAM

Jessica sa...

Min kommentar verkar ha försvunnit så jag gör ett nytt försök. Bra jobbat Anna :) Fortsätt så och snart har ni något riktigt användbart!

Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: