torsdag, januari 8

Vad ska du heta

Vi har en kraftig diskussion här hemma. Det gäller hundnamn. Vad ska den lilla heta när hon kommer hem till oss. Vi har två olika linjer och kan inte riktigt enas. Jag gillar kort och direkt. Ella & Ixxi enkla och korta namn. Vill inte att det ska vara för krångligt att säga.

1. Poyol

2. Boo

Vilket som är mitt förslag är inte så svårt att lista ut. Det kortare så klart. Det är boo som i det amerikanska uttrycket my boo. Tycker det är superfint och smart av mig att komma på. Förslag ett har jag inte direkt något att säga om. Det är helt ok men det är svårt att säga. Det klingar inte riktigt lätt i munnen på mig. Annars är det helt ok.

Vi kan inte riktigt komma överrens i den här frågan.

1 kommentar:

Linda sa...

Haha, vi har lika svårt att komma på namn, vi... :) Det är inte helt lätt såntdär. Tycker att det var fina namn båda två, men Boo var himlarns kort och praktiskt.

Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: