torsdag, januari 22

Jag är eftertraktad

De klarar sig inte utan mig ;)

Igår fick jag förfrågan om att vara årsmötesordförande. Det är Holmsunds bk som helt enkelt inte klarar sig utan mig. Det känns så fint *ler*

Nej nej det är självklart inte alls så att de inte hittar någon annan som vill vara. Nej självklart inte. Det är inte heller så att det här är ett halmstrå de grabbar efter. *ler* Nej hur kan jag bara tro något sådant.

De behöver mig, de vill ha mig och bara mig. Självklart är det så att de tänkte på mig först innan de frågade andra.

Jag blev faktiskt, trots den något ironiska tonen, väldigt glad. Det brukar vara en trevlig tillställning med massor med god mat, trevliga sällskapslekar och drickbart. Kanske kan jag oxå hämta valp i samma veva. Det skulle ju vara super. Om det funkar så åtar jag mig jobbet. Alltså så att jag inte måste göra samma resa två helger i rad. Det känns lite jobbigt.

1 kommentar:

Monica sa...

Eftersom Anders brukar axla rollen som årsmötesordförande så blev han tillfrågad först, men när han tackade nej och de bad mig om ett annat förslag så var du mitt förstahands tips/val!! Så du är efterfrågad på riktigt...

Om du behöver husrum så får du gärna bo hos mig:)

Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: