onsdag, januari 21

Black Zone's okände indian

Jag kan inte låta bli att sitta och dräggla över söta valpar. Jag vill ha dem alla! Det är så fina så fina och verkar vara så vilda så vilda.

Till helgen ska jag åka ned och träffa dem. Gissa om jag ser fram emot det. Jag vill inget annat än att sitta på golvet hos dem och se dem "in action". Se vem som gör vad och hur de interagerar med varandra.

Hade det varit en tibbevalp hade jag inte haft svårt alls att se vilken valp jag skulle vilja ha. Då skulle det vara den jobbigaste och tuffaste. Men det är ju bara för att det inte finns så mycket motor eller hur jag ska förklara. Så det måste finnas en massa tjurighet att jobba med. Men här vet jag inte om jag kan använda mitt valpöga. Det är ju något helt nytt och valpar med mycket motor.

Det ska bli så spännande. Tycker att dagarna snligar sig fram.

Inga kommentarer:

Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: