onsdag, november 11

Kaka i matlådan

När jag skulle micra min lunch idag så upptäckte jag att fel låda kommit med. Äppelpaj till lunch! Som tur var finns det snälla lärare som delar med sig av sina biljetter.

Galningen som nästan aldrig är lugn busar nu med sig själv på sängen. Vi har promenerat i skogen och tränat men trött det blir han nog aldrig.

Ella har badat och halva hon är borstad. Det är så tråkigt att jag väntar lite för länge mellan gångerna. Vilket så klart leder till allt för många tovor att reda ut. Halva hunden är i alla fall fin och i morgon tänker jag ta andra halvan, orkar inte mer i kväll.

Nu ska jag sätta mig ned i soffan och njuta av en kopp kaffe och en kaka.

1 kommentar:

Mackan sa...

Haha, vad tokigt det kan bli med lådor i frysen.

Åh vad avis jag blir på slappaarmenpromenader. Har upptäckt att om jag går med bara Dojan, vilket tyvärr händer för sällan, så går han bra. Men när papps är med blir det någon slags tävlan och för att inte få tre meter armar får de emellanåt gå bakom mig. Då går de lugnt.

Ha det så mysigt. Jag är ocks gräsänka i helgen.

Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: