tisdag, oktober 6

Bildbevis

Äntligen har jag hittat igen kameran! Den har varit borta i över en månadstid nu.

Här får ni en liten finbild på en storliten finhund på mitt rödöga.

Han sitter precis brevid mig vid datorn, har svårt att hålla sig borta från sin matte :) Har inget redigeringsprogram i den här datorn så ni får ta bilden för vad den är...

Har tagit tag i stå igen, det har fått vila ett tag. Nu börjar poletten verkligen att trilla ned och Pep stannar fint framför mig även om vi går i kontakt. Han går framför mig så det är ganska svårt, jag fortsätter att backa och han ska stå stilla. Detta börjar han nu behärska riktigt fint. Tar bara ett litet extrasteg när stickordet kommer. Världens stoltaste matte!

1 kommentar:

Jessica sa...

Så fin har är :) Hur går det med leken och spåret då? Nyfiken :)

Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: