måndag, september 8

Vårsol och höjdskräck

Promenad på Fårön idag. Gick upp till lilla fåröberget och hundarna verkligen gillar att hoppa och skutta över och mellan stenarna. Själv tycker jag det är lite jobbigt då jag är något höjdrädd. När de går lite för nära kanten så måste jag titta bort. Huga.

Ixxi börjar bli piggare, sprang lite helt av sig själv idag. Det var länge sedan hon gjode det. Visst hon har sprungit mot mig för att jag ropat. Men så där bara för glädjen att springa. Som Ella gör hela tiden. Det gjode Ixxi för första gången på länge. Kanske vågar jag hoppas på att vi kan tävla i slutet på sept. Har ju anmält oss... men men jag tänker inte ställa upp om hon är hängig. Vill inte skapa samma relation till henne som jag har till Ella så är hon inte hundra kommer jag att avstå.

Men glädjen jag kände när jag såg henne springa... den går inte av för hackor.

Sedan fick Ella världens togbusil när vi kom ned till en liten sandstrand. Hon försökte göra allt för att Ixxi skulle leka med henne men det gick inte. Hon sprang runt och försökte knuffa i luften för hon ville inte göra Ixxi illa. La sig ned i busläge och skällde och morrade. Inget hjälpte och Ixxi tyckte nog att hon var lite allmänt jobbig. Med tanke på hur de beteer sig skulle en lätt kunna tro att Ella är den som är tre år yngre.

Inga kommentarer:

Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: