måndag, september 15

Imorgon


Äntligen kanske jag kommer att få lite klarhet i Ixxis mående. Ringde veterinären nyss, hon har haft ont i magen i helgen. Jag har varit orolig för att hon ätit något som gör ont. Men när jag ringde så trodde hon jag pratade med att det kunde vara gasbildning i tarmarna. När hundar varit dåliga i magen så som hon varit från och till sedan februari så kan de bli så. Men imorgon får jag klarhet och kanske ro oxå. Har varit orolig för henne ett tag nu och jag letar "fel". Här om dagen tyckte jag att hon haltade lite när hon legat och vilat. Tänkte diret på Pixie och blev så klart orolig. Vet inte om jag inbillade mig men jag ha inte sett det sedan dess... men som sagt förhoppningsvis får jag klarhet imorgon.

Inga kommentarer:

Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: