fredag, september 5

Bättre

Jo Ellas "träningsverk" eller vad det nu var försvann efter några timmar liggandes helt stilla inlindad i en filt. Hon tyckte det var hur mysigt som helst, somnade och när hon vaknade var allt som vanligt igen. Svansen viftade och öronen var riktade framåt. Men då jag inte ville att det skulle bli värre fick hon vila hela dagen. Alltså inga långpromenader. Trots att hon var hur pigg som helst och tyckte att vi gott kunde ha gått en timme eller längre. Ella har så mycket spring i benen.

Jag har anmält Ixxi och mig till en tävling nu i september. Men jag är tveksam till den. Hon är inte så pigg. Alltså hon är pigg men det där lilla extra saknas. Det kan ju vara så att det beror på magen. Den är fortfarande inte helt ok. Jag provar nu en vecka till med fiberhavregryn och ger inte det resultat så ringer jag veterinären igen. Stackars lilla Lakrtis...

Inga kommentarer:

Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: