onsdag, oktober 13

Soffpotatisen & racerraketen

Jag har jobbat i lågstadiet tre dagar på raken och det tär på krafterna. Jag har bara suttit rakt upp och ned i soffan och knappt orkat se på tv. Helt slut. Igår gick och la mig stax efter nio. Sov som en klubbad. Ni kan ju tänka er vilken raket jag har här hemma. Inte har det blivit mycket stimulans för de små.

Känner mig som "upphängd och nedsläppt" som min kära mor skulle ha sagt.

Nåja imorgon är det dags för de fina gymnasieeleverna.

Ikväll har jag försökt stimulera den lilla raketen. Han har fått tänka och använda en massa konstiga muskler. Vi har krypit baklänges. Det går faktiskt bakåt, haha. Han kryper finare bakåt än framåt och då tycker jag att han kryper väldigt fint framåt. För det mesta. Men bakåt tar han så små steg att han ligger helt platt på backen.

Vad mer - jag har anmält oss till appellen. Vi får se om vi startar eller inte...

Grattis mitt lillaEllahjärta som fyller 10 år idag. Puss på dig min sötaste lilla tant.
Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: