torsdag, juli 30

Kort rapport

Pep sitter på balkongen och spanar


Nu har det andra örat rest sig. Här växlas det fram och tillbaka hejvilt. Världens sötaste Pepson!

Just nu går allt på lågvarv, jag har åkt på en förkylning som inte alls är särskilt jobbig. Men bara för det så blir det solsken och värme. Klag klag, jag känner mig som en klagomursbesökare. Det är så varmt, jag är så trött, jag orkar ingenting, vad jobbigt det är att gå uppför den här backen. *djup suck* Snart orkar jag inte med att lyssna på mig själv.

Hade tänkt utnyttja de soliga dagarna för att lägga spår åt Pepson, men ojojoj så jobbigt det är att komma sig i väg när negativiteten har lagt sig över mig som en dät dimma. Måste ta mig i kragen!

- LillaA nu tar du dig i kragen, skärp dig!

Ja ja ska väl berätta om lite roliga saker oxå. Krypet går framåt och så även fot, vi jobbar bara med de svåra sakerna där, de som kräver bakdelskontroll. Det är verkligen hur kul som helst att jobba med honom för att han förstår så fort och när han förstått så går testningen oxå fort. Han utesluter verkligen snabbt det som inte ger belöning. Kul kul.

De som lyssnar på mig när jag pratar med hundarna måste ju tro att jag är lite smått galen och nu kommer ni oxå att tycka det. För alla har de små söta fina namn som jag bara säger till dem när ingen hör, tror jag. Ella heter då älsklinge, det är ju inte så konsigt men Ixxi heter Gummelums och Pep Boobi. Det är ett riktigt långt ooo ljud och det låter inte helt olikt det amerikanska ordet för bröst. Fast det är någon slags försötning av gubben. Fråga mig inte hur det blev det så men så är det i alla fall. Ja nu är det där ute och alla kan läsa, lillaA hon är inte helt normal så är det bara!

Uppdaterat resultatsidan, där finns nu Pepsons kritik från utställningen i juni.

4 kommentarer:

Mackan sa...

Man har rätt att vara neggo ibland! Abselut!

Men GUD vad fin han är blitt!!! Åh, snälla maila den bilden till mig.

Vila dig i form och skäm bort dig ordentligt.

KRAM

Ninna&Lilo&Stitch sa...

Visst får man ha svackor o klagoperioder , det har vi alla o känner mig mer än väl igen mig =)=)

Så snygg lille Pep blitt.

Ninna sa...

Oj måste kanske träna lite på mina formuleringar.......

Anonym sa...

OJ VAD fin han ser ut=) Hur går det annars med livet i stort? Mår Pep bra & så?? KRAM Uppfödarn

Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: