söndag, april 15

Träna, träna och åter träna

Tänk om jag kunde få träna jämt, varje dag hela tiden. Det är så himla kul och nu är vi inne i ett sånt roligt flyt allt bara går som jag vill. Och om det inte fungerar riktigt som jag vill så verkar det som att allt jag behöver göra är att säga det till Pep för då har han korrigerat det till nästa träningspass. Han är helt galet super just nu.



Vid förra träningspasset, igår, tränade jag på att titta rakt fram. Har lite svårt för det. Tror det sitter i sedan tibbarna. Spelar liksom ingen roll hur mycket jag tänker på det själv. Måste ha någon som säger åt mig att det går bra att titta framåt. Igår gjorde vi det. Fy sjutton vad jag blev lycklig. För varje steg vi tog så kände jag hur leendet bara blev bredare och bredare. Allt gick bara så himla mycket bättre när jag tittade rakt fram och fokuserade på vad jag skulle göra. Det kändes som att varje klick som kom var mitt och jag blev bara stoltare och stoltare. Hoppas att det är så Pep känner det oxå.

Här hjälper vi våra träningskamrater Pep och jag. Undra vem vi pratar med? För visst ser det ut som att Pep oxå är med och hjälpe rtill?

En liten närbild på min finafina träningskamrat.

1 kommentar:

Mackan sa...

Fina ni är!! Cool frilla på dig. Och jisses vad peppen är lik far sin. :)
Kul att läsa om er träning. Blir glad.

Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: