fredag, december 14

10 dagar kvar

eller det är i alla fall vad vi tror. Om Ixxi fick bestämma så skulle hon nog föda dem nu så fort som det bara går.

Ella är piggare än piggast, det är så roligt att se henne. Hon svarar på allt och springer omkring som en galen. Tänk vad lite understimulans och lite för korta promenader kan göra *ler* Men snart blir det bättring. Ixxi kommer att åka till kennel Shang Di's imorgon så då kommer Ella att få all uppmärksamhet och vi kommer att återta våra vanliga promenad rutiner.

Jag har inte kommit så mycket längre i mina funderingar kring trix jag ska lära Ella under de två månader som Ixxi är på internat. Men kanske när mitt huvud får vila lite under julstressen och bestyren att jag kommer på nåt fiffigt.

1 kommentar:

Jessica sa...

Grattis till underverken. Hoppas att den nyblivna mamman mår bra. Gott Nytt År oxå :)

Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: