torsdag, december 6

18 dagar kvar

Jag tycker synd om Ella! Det går inte att komma ifrån att hon inte riktigt får det hon behöver nu när Ixxi är så tjock. Det blir korta promenader som går så långsamt så långsamt. Ella springer iväg och springer tillbaka, springer till Ixxi för att kolla så att allt är ok med henne, kommer tillbaka till mig. Hon är rastlös och måste få lite mer promenad. Tror att jag ska försöka dela upp rundorna imorgon så att Ella får lite mer.

Ixxi har blivit högljudd, hon snarkar mer och högre än förr. Hennes andning har blivit lätt, dvs inte så djupa andetag. Hon vaggar liksom fram, tycker att hon är mycket större den här gången. Vet inte om det innebär att hon har fler valpar eller om de bara är större.

Nä nu orkar jag inte sitta vid datorn mer ska koka mig en kopp Mjuk Flamma, sätta mig i soffan med var sin hund vid min sida och läsa lite ur senaste Harry Potter.

Inga kommentarer:

Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: