torsdag, april 12

Nydala runt

Idag långpromenad runt sjön med en stor greyhound. Ella bryr sig inte så mycket går mest bara i sin egen lilla värld, Ixxi däremot tycker att det är lite jobbigt då hon inte får vara ifred. Hon klarar inte av att säga ifrån utan använder sig heller av andra icke aggresiva signaler som att stå helt stilla och vända bort huvudet, lyfta på en tass och slicka sig på nosen. Det tog lite längre tid men funkade det gjortde det.

Det blev en promenad på 2½ timme och nu ligger de helt utslagna vid mina fötter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj så trevligt,hitta en sida om Tibbar, som blivande tibbe ägare så läser jag allt jag hittar !
Din sida läggs på favoriter..
Nu sak jag kika om jag hittar var dina tibbar kommer ifrån !
Mvh /Bittan Tollarägare än så länge

ellapix sa...

Om du inte hittar det så kommer Ella från Shang Di's hon heter Shang Di's Febe och Ixxi från Arcturus Hon heter Arcturus Jocelyn Shangdi

Lycka till med ditt tibbeköp!

Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: