måndag, september 10

Uppdatering

Det var ett tag sedan jag skrev här. Har börjat jobba. Hundarna har bytt mat, märkte att den mat jag gett dem ägs av Neslte. Det går väl ändå inte att ge dem mat som inte står i ton med ens egna politiska ställningstaganden. Så nu får de Kronch istället. De formligen älskar det och jag är nöjd över hur mycket finare deras avföring ser ut. Sedan hoppas jag på att pälsarna ska bli riktigt fina av all fiskolja och omega3. Jag har höga förväntningar.

All träning ligger lite på isen just nu, går bara och väntar på att Ixxi ska börja löpa. Det är nämligen dags för parning nummer två. Jag ser fram emot när det är över och vi kan börja träna ordentligt. Den här väntan mår vi inte bra av någon av oss.

Inga kommentarer:

Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: