onsdag, september 12

Typiskt mig

Hade som vanligt storartade planer på att jag skulle hinna ut och träna med hundarna före kursen i gårkväll. Men ack inte blev det så inte, kom istället med andan i halsen och han väl plocka ut Ixxi ur bilen innan vi började. Det är så typiskt mig att inte fixa allt som jag ska ha med och så ett tag innan jag åker.

Nåja, han i alla fall träna i si sådär fem minuter eller nåt. Har med hjälp av Svartberg fått lite inspiration för hur jag ska gå vidare med vårt problemmoment, inkallande med ställande. Nu är det bara ett problemmoment för att vi inte tränat det på ett tag och för att jag inte hittat någon bra plan för hur vi ska börja om. Men efter att ha läst boken "Med sikte på 10:an" så infann sig inspirationen och jag känner verkligen för att riva igång lite lydnadsträning. Typiskt bara att Ixxi ska löpa snart och då kommer att vara ut ur leken i minst tre månader efter det.

Det gäller att göra det bästa av tiden vi har fram tills dess. Försökte till och med efteranmäla oss till tävlingen men det gick inte *fäller en tår*

Inga kommentarer:

Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: