onsdag, maj 16

Tisdags pass

Nu har jag äntligen börjat ta tag i träningen på riktigt. Har fusktränat lite den senaste tiden. Men fuskträning menar jag att jag tränar det vi kan utan att ta tag i våra problemområden. Bara liksom hållit det lite fräscht. Men nu så... Det känns bra att ta tag i det igen, att verkligen komma igång.

Camilla hjälpte mig att lösa lite problem jag har med inkallningen. Tror jag måste träna med burk bakom henne, då hon inte är så intresserad av flygande leksaker att hon tvärvänder. De fuknar helt enkelt inte som belöning. Men godisbruken verkar funka. Så jag kör på den och ställandet blir bättre och bättre. Problemet bli dock att hon inte kommer direkt utan gärna sitter kvar och väntar på att jag ska säga varsågod *ler* Men med lite övertalning så...

Sedan har jag börjat finslipa det fria följet, det är framförallt vänstersvängar, helt om och stegförflyttningarna som jag måste slipa på och det är klicker som gäller. Hon blir så frustrerad av att inte veta vad hon ska göra.

Har även börjat med vittringen, tror på metoden. Testar den från Svartbergs Sikta på tian bok. Än så länge känns den bra. Det är bara stegringen som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera. Tror det är lätt att gå för fort fram...

Ja även lite gårutan blev dett träning på och det funkar väldigt bra. Måste ju få träna och slipa på moment som funkar bra oxå *ler*

Inga kommentarer:

Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: