tisdag, maj 15

Hon tog ett bad

Igår fick Ixxi stå ut med att bada och sedan borstas. Nu tycker hon inte att det är så jobbigt utan går självmant in i duschen och hoppar av sig själv upp på bordet. Gissa om hon var fin, i någon timme. För sedan var vi tvugna att gå ut i regnet...

Idag är det Ellas tur att få sig en putsning. Måste köra henne en sista gång med rakappraten innan jag är nöjd. Sedan är det lite fixning med saxen oxå. Men hon är såå söt... det tog någon dag men nu skulle jag nästan inte kunna tänka henne med päls. Först tyckte jag att hon var såå ful och skrattade varje gång jag såg henne. Men nu när jag vant mig tycker jag så mycket bättre om den här nedrakade Ella, hon är så söt.

I eftermiddag är det träning med Camilla och Lady på chemat sedan har jag agilitykurs på kvällen. Så jag får ta med mig middag ut tror jag.

Inga kommentarer:

Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: