tisdag, december 29

Länge sedan sist men vi lever

Nu är det sådär superlänge sedan jag skrev igen. Tiden bara rinner iväg för mig. Vi har varit en hel vecka i Skellefteå och firat julen. Hundarna gillar att vara där men jag blir helt slut. Det står godis framme överallt och det är inte alltid så lätt att låta bli. Men jag tror att det enda som snoddes var några ostbitar så jag är stolt över min lilla Pepparkaka. Han har även hunnit med att fylla 1 år. Det är otroligt vad tiden går.

Hemma var vi allt som allt åtta personer och tre hundar så det har varit livat för mina tre hela veckan. Tanterna har tyckt att de inte alls behöver vara ute men Pepson han gillar verkligen snön. Verkar inte bry sig alls om det så är -20 grader ute. Han hoppar och busar som bara den och vill inte sluta.


Här har vi världens stiligaste kille snart 1 år. Bara en dag kvar.


Så här mysigt har vi haft det.


Nu när vi är tillbaka hemma i Piteå har vi haft besök av Trixi och Xtra. Gissa om Pepson var glad över att äntligen ha någon att leka med. Han struntade fullt i att hon luktade lite gott. Det var mycket roligare att leka. Ella däremot hade lite svårt att låta bli.



Det har inte blivit mycket träning den här tiden men hundarna har varit helt utslagna i alla fall. Det är jobbigt att komma till ett nytt ställe och ha en massa nya saker att undersöka och vakta.

Nu tog filmen slut, Total Recall, en av mina smygfavoriter. Dvs jag gillar den skarpt men vågar inte riktigt stå för det. Då är det kanske dags att krypa till kojs.

Natti natti

Inga kommentarer:

Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: