lördag, december 27

God fortsättning

Hemma igen. Hundarna pustar ut, hoppar upp i soffan och gör sig hemmastadda. Det är lite jobbigt att vara borta då det är strikt soff-förbud. Det är bara våra soffor som är ok. Nå ja de har fått mysa och varit ute och busat. De har hjälpt till att öppna julklappar och gått långpromenader. Ixxi är fortfarande stabil i magen och äter nu tablett bara varannan dag.

Hundarna älskar att vara borta, att få så mycket uppmärksamhet. Men de verkar uppskatta att komma hem ännu mer. Det tog bara fem minuter så låg Ixxi och snarkade.

Vad mer, jo ytterligare ett steg har tagits i valpriktningen. Det är nästan så att jag vågar hoppas nu. De är födda och det blev7 valpar och av dem 3 tikar. Alla merl, två blue och en red. Jag är superglad att alla blev merl så att jag inte behöver tänka på färg. Nu kan jag gladeligen överlämna åt kunnigare att bestämma. Ska åka ned och titta på dem efter nyår och då blir det väl klart till 100 om en liten dam flyttar hit upp eller inte. Så spännande!

Titta på valparna, och sukta som jag, här Black Zone.

Inga kommentarer:

Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: