fredag, december 19

Roligt

För att Ixxi inte ska förgås av tristess och bara sova bort sina dagar hade vi lite rolig apportering igår. Det är sånt som hon mer än gärna gör utan att få godis. Plus att hon har lättare att fokusera om hon inte får gotta. Jag plockade allt konstigt jag hittade på bordet som hon skulle ta i munnen och inget var svårt eller jobbigt. Det allra svåraste vara väl att plocka upp min mobil från golvet utan att "leka" med den. Hon vill gärna rulla runt i munnen tills hon hittar ett bra grepp. Det är en hopfällbar mobil jag har så den är lite hal. Men när hon förstått att hon inte fick tjollra med den i munnen gick det mycket bättre. Hon plockade upp och lämnade den hos mig. Med stor glädje och entusiasm. Jag älskar att se henne så glad!

Inga kommentarer:

Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: