måndag, mars 17

Helg rapport

En fullproppad helg med massor med trevligheter...

När jag vaknade i söndags så kunde jag inte hålla mig utan väckte min sambo och bestämde att vi skulle ut i solen. Vi packade ned frukosten och tog oss iväg till Nydalasjön, väl där tände vi en brasa och hundarna rasade ute på sjön. Alla var nöjda och glada. Eftersom isen var så fin, ingen djupsnö, passade jag på att träna. Mer perfekt vinterplan är det nog svårt att få. Då jag inte hade några träningsgrejer med mig så fick ruthörnen markeras av vedklabbar och tja så fortsatte det jag hittade på lite egna markeringar här och där.

Ixxi fick en genomgång av klass två och det känndes ändå hyfsat bra, visst var hon lite tveksam på rutan men vem skulle inte ha varit det? Efter några upprepningar så förstod hon vad det var för lek vi höll på med och då gick det hur bra som helst.

Dock har hon en viss tendens att tjuva i inkallningen, dock inte från start utan när hon tycker att det är dags att stanna då stannar hon. Det är inte något som ska diskuteras utan så ska det vara. Jag tränar vidare på detta och inser att vi hade nog problem med det här redan före vårt långa uppehåll.

Har bestämt mig för att vi ska tävla i Umeå vid deras majtävling och då har jag tänkt att vi ska klara klass 2 så att vi kan ge oss i kast med klass 3 och kanske klara av årets mål...

Inga kommentarer:

Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: