måndag, februari 19

Projektbeskrivning

Igårkväll inledde jag projekt: Reda ut Ellas tovor.

Projektet innebär att Ella ligger på ett bord och jag reder ut tova för tova, hårstrå för hårstrå.

Projektet är klart när alla tovor är borta och jag äntligen kan bada min hund.

Jag känner redan nu att det kommer att ta tid.
Tänk om jag kunde hitta en inpackning som var bra för hennes päls, en för supertort och fnöskigt hår. Så nöjd jag skulle bli.

Ella däremot har inget alls emot den här typen av projekt, hon bara njuter av att jag pillar med henne. Om hon hade kunnat så skulle hon ligga och spinna på bordet.

Humpf, tydligen hade domaren gjort fel igår så jag vann inte min klass, utan jag kom tvåa. Även om jag egentligen inte bryr mig. Är så nöjd med vårt samarbete! Så känns det lite snopet.

Jaja får se hur långt jag tar mig i projekt RUET idag.

Inga kommentarer:

Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: