måndag, mars 14

Anmäld

Knäpp som man är så ställde jag klockan på 05.15 trots att jag inte måste upp förrän 06.30.

Det var dags för anmälan till Tåmeveckan. Jag är så sugen och hoppas verkligen att jag kommer med på söket för makarna Blixt. Det är så underbart att få träna sök en hel vecka. Jag och Pep njöt verkligen i fjol. Trots att vi sov i tält och det var varmt och myggigt så var det helt super.

Jag har redan gjort upp en plan för vad jag vill lära mig mer av under den veckan.

  • Stigarbete
  • Transporter till och framförallt från figgen och ut till stigen.
  • Hitta bra rutiner

Pep han ska bara få ha roligt och träna massor med sök.

1 kommentar:

Lillemor sa...

Hej hopp!
Vi har också anmält oss fulla av iver... Kul då kommer vi att gå samma kurs.

Nedräkningen kan börja :)

Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: