måndag, juli 28

Doggy-zen

Jag fösöker träna upp Ixxis sedan länge fördålda doggy-zen kunskaper. Allt det har resulterat i är rispor på armarn. Kan säga att det var ingen höjdare med nyklippta klor. Jag ser ut som om jag slagits med en katt. Hur kan det komma sig tänker du. Jo så här är det husse har lärt henne vacker tass och så fort jag inte säger något måste hon ju prova göra det som hon lärde sig senast och inomhus var det nog just vackertass. Hon sträcker fram tass på tass först provar hon höger och sedan vänster. För någon av dem måste det ju vara... jag blir bara mer och mer rispad.

1 kommentar:

Jessica sa...

Känner igen det där. Har tränat Ella på att stå med framtassarna på en rugbyboll. Håller själv i bollen med händerna, handskar är obligatoriskt. Numer har jag iofs inte detta bekymmer, för min mamma lekte i ett oövervakat ögonblick med Ella och bollen så nu är dels bollen trasig, och dels så har Ella fått bita i den så jag tror att det blir lite jobb att få fram tassarna igen. Puh!

Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: