söndag, november 6

Nu rullar det för alla

I helgen hade Piteå bk sin sista brukstävling för året och jag må då säga att de som tävlade gjorde det med bravur. Sofia och Åsa uppflytt till högre, Annette superfina 622 poäng vilket nog gör henne klar för SM och så Anki som slogs bra men moståndet för tufft den här gången, hon fick fina certpoäng. Ingen av mina träningskamrater fick mindre än 9-9 på söket. Helt galet!

Jag var såååå galet sugen att ställa upp igår, men jag är glad att jag inte gjorde det. Hade blivit så superbesviken om det gått vägen för alla utom mig.

Vi har kommit långt i söket och jag ser fram emot nästa säsong då vi kommer att dominera. Vi har påbörjat uppletande och även börjat träna spår. Vi har så himla kul just nu Peppen och jag. Vi njuter av varje stund vi har tillsammans. Jag hoppas av hela mitt hjärta att det dröjer ett liten stund till innan vi får snö. Just nu är det så mycket roligare med skogsarbete än lydnad.
Totalt antal besökare: Besökare den här månaden: